Про це розповів генеральний директор компанії «Українська бронетехніка» Владислав Бельбас у програмі Security Talks.
Компанія бере участь у виробництві вітчизняної 155 мм самохідної артилерійської установки.
«Українська бронетехніка» проводить роботи з бронювання колісного шасі та встановлює на нього броньовану кабіну, яка захищає артилеристів від куль та осколків.
За словами Бельбаса, наразі «Богдана» виробляється для забезпечення потреб Сил оборони України одразу у декількох варіантах.
Ймовірно, мова йде про САУ на шасі МАЗ-6317 та Tatra T815-7, які вже застосовуються українськими артилеристами на фронті.
Владислав Бельбас зазначив, що такий підхід був свідомим рішенням, яке допомогло пришвидшити випуск нових колісних артустановок та передачу їх українській армії.
Для пришвидшення її серійного виробництва було реалізовано декілька концепцій, які й запустили у роботу.
Точна кількість замовлених вітчизняних САУ «Богдана» зі зрозумілих причин є таємницею. Однак, гендиректор «Української бронетехніки» зазначив, що нинішнє замовлення дозволяє переглядати кількість випущених артилерійських установок у сторону збільшення.
Він також зазначив, що проєкт української колісної 155 мм гаубиці розвивається: “Це не побажання, це вже я констатую як факт, що вона розвивається. І дуже будете здивовані, коли побачите результати”, – підкреслив Бельбас.
Нагадаємо, раніше розробники розкрили характеристики САУ 2С22 «Богдана». Так, було заявлено, що артилерійська частина зі 155 мм гарматою довжиною у 52 калібри має швидкострільність 5 пострілів на хвилину. Возимий боєкомплект складає 20 снарядів.
Кут повороту гармати по горизонталі складає від -30 до 30 градусів, а підйом – від -5 до 65 градусів. Дальність стрільби – до 40-42 км. Для приведення у бойове положення «Богдані» необхідно півтори хвилини та стільки ж для переведення у транспортне положення.