Новости и события

14.03.2019
Источник: УкрОборонПром

Україна володіє всією необхідною техдокументацією для капремонту льотного ресурсу

Україна володіє всією необхідною техдокументацією для капремонту льотного ресурсу
Генеральний директор ДК "Укроборонпром" Павло Букін назвав сумнівним і необґрунтованим твердження представника РФ про ексклюзивне право розробника впливати на супровід реалізованої авіаційної техніки. Про це він заявив, коментуючи опублікований в ЗМІ лист заступника Федеральної служби ВТС РФ Пєтухова головному маршалу авіації, командувачу ВПС Індонезії, який датований 27 лютого 2019-го.

"Україна – сильний гравець на ринку ремонту, підтримання льотної придатності та модернізації літаків, зокрема й розроблених в інших державах. І сьогодні Укроборонпром на потужностях Луцького ремонтного заводу "Мотор" виконує контракт із ремонту авіаційних двигунів для ВПС Індонезії. Тому РФ намагається тиснути на друзів і партнерів України в Індонезії та інших країнах. Подібні листи – спроба витіснити нас із перспективних міжнародних ринків", – підкреслив П. Букін.

Він зазначив, що Україна володіє необхідною технічною документацією для поточного і капітального ремонту, продовження льотного ресурсу військової авіації широкого модельного ряду – "МіГ", "Су", "Іл", "Мі". За його словами, такі права не мають зворотної сили, і у РФ немає правових підстав вимагати від України додаткового ліцензування.

"У питаннях регулювання військової авіації кожна країна-експлуатант встановлює свої правила і вносить зміни в конструкцію. Маркером самостійності є достатність науково-технічного, конструкторського і виробничого потенціалу кожної країни. Тому претензії розробників або виробників, у даному випадку російських, – неактуальні", – впевнений Букін.

Він також нагадав про подвійні стандарти, що практикуються в самій РФ, де здійснили ряд кроків у питаннях самостійного просування на зовнішніх ринках послуг з ремонту та модернізації авіатехніки сімейства "Ан". Зокрема, в РФ затверджені інститути, що відповідають за конструкторський супровід в експлуатації літаків української розробки.

За словами Букіна, Луцький ремонтний завод "Мотор" виконує капремонт авіадвигунів АЛ-31Ф і ГТДЕ-117-1, ВКА і всіх їх вузлів та агрегатів з 1990 року.

"Ремонт виконується в обсязі і за технологіями у відповідності до ремонтної документації, що діє на підприємстві, відповідно до стандартів, технічних умов та іншої правової бази, що діє в Україні. Перед укладенням контракту, представники замовника обов’язково виконують верифікацію підприємства, оглядають виробничі потужності, перевіряють діючі сертифікати, що підтверджують легітимність ремонту і рівень стандартів якості", – підкреслив Генеральний директор ДК "Укроборонпром".

Він зазначив, що завод вирішив питання імпортозаміщення запасних частин. "Підприємство співпрацює з провідними українськими авіаційними заводами, конструкторськими бюро та інститутами. Завдяки цій кооперації, а також запасним частинам, які завод виробляє власними силами, повністю забезпечений ремонт авіадвигунів для ВПС України та іноземних замовників", – заявив Павло Букін.


Довідково:

У виданні "Цензор.нет" опублікували документ за підписом заступника Федеральної служби ВТС Пєтухова, який відправлений головному маршалу авіації, командувачу ВПС Індонезії, датований 27 лютого 2019-го.

Товариш Пєтухов застерігає індонезійського маршала від розміщення в Україні замовлень на ремонт авіатехніки, в тому числі двигунів АЛ-31Ф для Су-27. Він заявляє, що сертифікація українських підприємств на відповідність діючій технічній документації не проводилася.

Окремо підкреслюється, що російська сторона "не зможе нести відповідальність за експлуатацію таких літаків".



Отправить запрос
Все поля - обязательные