У Силах оборони України помітили бронетранспортер, перероблений із трофейного російського танка Т-62М.
Відео опублікували у Facebook-групі Harmata by.
На машині демонтували 115-мм гармату та обладнали башту протидроновим «мангалом». Крім того, по всьому периметру бронетранспортер отримав каркас із сітки для захисту від дронів і кумулятивних боєприпасів.
Через демонтаж казенної частини та зайвих елементів БТР, ймовірно, може перевозити 3–6 піхотинців у башті замість штатних командира, стрільця-навідника та заряджаючого.
За даними Oryx, Україна з початку повномасштабної війни захопила близько 46 танків Т-62 різних модифікацій. Через дефіцит запчастин і боєприпасів їх, імовірно, переобладнують у бронетранспортери.
Танк Т-62М оснащено чотиритактним V-подібним дизельним двигуном В-55У або В-55УМ.
Потужність двигуна — 580 кінських сил при 2000 об/хв. Об’єм двигуна — майже 39 літрів. Охолодження — рідинне. У разі потреби двигун може працювати на бензині або авіаційному гасі. Коробка передач — механічна, з п’ятьма передачами вперед і однією назад.
Максимальна швидкість Т-62М по шосе — до 50 км/год. Запас ходу — до 450 км, або до 650 км з додатковими паливними баками.
Нагадаємо, що техніки 57-ї мотопіхотної бригади «продовжили життя» шасі самохідної гаубиці «Мста-С», встановивши на нього танкову башту від Т-72.
Шасі цієї машини глибоко уніфіковане з радянськими танками: від ленінградського Т-80 вона перейняла загальну конструкцію, а від тагільського Т-72 — моторно-трансмісійне відділення з дизельним двигуном В-84. Водночас підвіску суттєво посилили, щоб витримати вагу башти та енергію віддачі 152-мм гаубиці.
Встановлення танкової башти без серйозних конструктивних змін неможливе, оскільки діаметри погону башт у них не співпадають: у Т-72 він дорівнює 2280 мм, у той час як у «Мсти» цей параметр сягає 2444 мм.
Теоретично, танкова башта могла б бути встановлена зі збереженням функціоналу, оскільки усе необхідне обладнання включно з автоматом заряджання знаходиться у закріпленій до неї «підбаштовій корзині».